- вчити розрізняти окремі графічні символи у маркуванні товарів;
- розширити знання учасників гри про маркування споживчих товарів;
- дослідити значення знаків маркування;
- наводити приклади маркування товарів в Україні;
- закріпити уміння розв’язувати сюжетні задачі із взаємопов'язаними величинами (ціна, кількість, вартість);
- формувати уміння знаходити, читати і аналізувати необхідну для
споживача інформацію на етикетці та
упаковці товару;
- виховувати екологічно дружній підхід до споживання;
- підвищити навички роботи у мережі Інтернет та вміння
користуватись Інтернетом безпечно;
- сприяти розвитку ІТ-компетентності учасників навчально-виховного
процесу;
- розвивати логічне та критичне мислення;
- розвивати уміння порівнювати та аналізувати, самостійно приймати
рішення у виборі товару.
Для учнів 3-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів
Мета квесту
Підписатися на:
Дописи (Atom)