Мета квесту



  • вчити розрізняти окремі графічні символи у маркуванні товарів;
  • розширити знання учасників гри про маркування споживчих товарів;
  • дослідити значення знаків маркування;
  • наводити приклади маркування товарів в Україні;
  • закріпити уміння розв’язувати сюжетні задачі із взаємопов'язаними величинами (ціна, кількість, вартість);
  • формувати уміння знаходити, читати і аналізувати необхідну для споживача інформацію на етикетці  та упаковці товару;
  • виховувати екологічно дружній підхід до споживання;
  • підвищити навички роботи у мережі Інтернет та вміння користуватись Інтернетом безпечно;
  • сприяти розвитку ІТ-компетентності учасників навчально-виховного процесу;
  • розвивати логічне та критичне мислення;
  • розвивати уміння порівнювати та аналізувати, самостійно приймати рішення у виборі товару.